Sarianne

När man vaknar upp till midsommar i maj
Sovit som en kratta i natt, bokstavligen så nu är jag nog ännu tröttare än vad jag var igår men får leva på energin som de här tjejerna ger. 

(null)

På vägen hit så slängde plötsligt Sofie fram hattar från Panos så det blev en spontan modevisning på vägen net mot Dalarna. 
När vi kom fram så öppnade sig himmelen och regnet fullkomligt öste ner och åskan slog ner precis brevid huset. Vi välkomnades av bubbel från Xante med päronsmak. Riktigt god och kan tänka mig den en sommardag på altan hemma. 

(null)

(null)

(null)

Ville man fanns det är alkoholfritt bubbel från God Dryck att välja på. 

(null)

Efter att vi skålar in oss här i Dalarna så fräschare vi till oss inför middagen och badrummet fanns massor av produkter från Rosenserien att välja mellan. Rosenserien är en favorit hos mog sen innan men jag har långt ifrån testat alla de här produkterna så de ser jag verkligen fram emot.

(null)

(null)

(null)

(null)

Därefter blev det häng på altan i väntan på att värdinnorna Jessica och Nettan ordna med maten och det var då verkligen ingen blygsam middagsbjudning de fått till. Allt var vackert upplagd med porslin från Gerbera också en favorit sen innan. Vi fick allt ifrån gosa såser från Rydbergs, oliver, guacamole, sallad med mango och chili, kyckling från Guldfågeln, bröd och tortillas. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi hann också med en rolig aktivitet där vi skulle provsmaka tre olika popcornsmaker. Jag som inte alls är bra på det här med smaker satte det och kammade hem vinsten. 
(null)

(null)

(null)

The Popping Company kommer popcornen ifrån och de smaker vi testade var popcorn med smaksättningar av cheddar/chili, sourcream och salt. 
Efter middagen var vi så sååå mätta, parkerade oss i soffan och där blev vi sitta des. Jag och Maria passade på att dela ut inbjudan till vårt nästa julevent. 
(null)


Våra härliga och sprudlande värdinnor passade även på att ge oss presenter. De här fina väskorna som jag tycker passar perfekt till picknick och stranden. Rosa, gröna och blå väskor från Perstorp design.

(null)

Nu ser jag fram emot att se vad den här dagen har att erbjuda, midsommarfirande väntas och jagbhar hört rykten om ett MMA pass också låter spännande! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress