Sarianne

Det blev en tidig kväll
Precis som jag förutspått så blev det inget märkvärdigt igår på Valborg, vi tog oss inte ens ner till brasan. Mycket på grund av att det började spöregna. 
 
Men vi hade jättetrevligt, Elin var ute med sina kompisar så blev jag, Magnus, Julia och Jenny som käkade middag. Magnus förstod nog ganska snabbt att det skulle bli en fnittrig tjejkväll så han avlägsnade sig rätt snabbt. 
 
(null)
 
Julia kom och minglade lite mellanåt, bad om att få visa konster, gjorde slime blandat med att vara i sitt rum och prat med kompisar i telefon. Ganska rart att hon börjar komma in i den åldern nu där kompisar är sååå viktiga och de ringer och snackar med varandra titt som tätt.
 
(null)
 
Jag måste säga att jag blrjar bli riktigt bra på det där med att planera, istället började jag duka och fixa lite med käket redan en timme innan Jenny kom. Jag har haft en dålig ovana att stressa in i slutet, till ingen nytta. Allt var klart med god marginal. Måste visa det här skalet som jag klickade hem förra veckan. Jag har fått någon dille på ananaser. En influence av mamma Wahlgren kanske? 
 
Jag gjorde alltid egen designade skal hos CaseApp förut med egna bilder på barnen men nu valde jag en färdig modell, gillar den massor och en hit nu inför kommande årstiden. OM den nu vill hitta hit någongång, den där våren!
 
(null)
 
Det är verkligen glatt hemma just nu, har en massa minnen ifrån presenter jag fick när jag slutade så man får sig ett litet leende när ögat hamnar i blickfånget. Små minnen av skrattande barn och det bästa jobbet jag haft, där jag trivts som bäst. Om det inte var för nya utmaningar så hade jag nog kedjat mig fast där. 
 
(null)
 
(null)
 
Den här förräten medelhavsexplosion tipsade min mamma mig om för ett tag sen. Brukar ta till den ibland, enkel i all sin enkelhet men med smaker som jag gillar. Den här gången hade jag glömt att köpa gurka så böt det mot avocade smakade lika bra ändå. Inte så mycket sting den här gången. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Vi delade på en flaska bubbel och rundade av redan vid 22 när vi insåg att båda satt och gäspade. Skönt med såna kompisar där man inte behöver försöka hålla sig pigg utan båda inser att det är dags att ses en annan dag istället :) 
 
(null)
 
(null)
 
Ett guldigt och ett silverglittrigt slime fick det bli kvällen till ära. Nog för att jag kan känna att jag har fått nog av slime men de här var faktiskt riktigt snygga. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress