Sarianne

Spontant och härligt
Hallå! 
 
Igår slog jag svenskt rekord i sprint, eller iallafall kändes det så. Jag promenerade ut till Linda igår för att hämta en cykelhjälm jag skulle få låna av henne. Ett cykelhjälmslån blev en titt på alla nya växter i hennes egendesignade uterum och så blev jag bjuden på ett glas vin. 
 
Det vinet kan jag verkligen rekommendera, trevlig smak. Inne i uterummet så kan du möta en hel del härligheter i form av växter, jag blir alltid lite sugen på att skaffa mig en egen oas när jag kommer till henne, men tror inte att det skulle bli riktigt likadant då mina gröna fingrar är rätt obefintliga. 
 
Det coolaste jag ändå kunde se igår är melonträdet där det faktiskt har kommit två meloner som säker är tio cm i diameter. Hur coolt?
 
(null)
 
Efter vinet var det dags för mig att promenera hemåt igen, det var här äventyret började. Det är en rätt lantlig väg att promenera och vid en tidspunk är det kossor på både höger och vänster sida. Bda sidorna börjar springa mot en i full galopp och låter värre än den starkaste operan. Här var det dags att börja utmana svenska rekordet i sprint. Både jag och Charlie la benen på ryggen och kom hem väldigt snabbt. Helsvettig väl hemma och Charlie rörde inte en fena på hela natten. 
 
(null)
 
Efter kvällsmötet på jobbet idag blev det världens snabbbaste middag, iallafall världens enklaste. Grekisk sallad och kyckling. Guldfågeln har kalla tunna skivor som är riktigt goda. Jag har ätit den flera dagar i veckan, passar till allt skulle jag säga. 
(null)
 
(null)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress