Sarianne

Barnvakt och middag på stan
Friday! 
 
Vilken lyx med en ledig dag mitt i veckan, men det kändes verkligen inte som torsdag igår när msn var tillbaka på jobbet. Veckan gick hur som haver extra fort och helgen dundrade in. Jag var barnvakt åt E medan Julia var på kalas och hennes mamma på tillställning. Vi shoppade varsina shorts till henne och Jullan och käkade middag på Taco Bar. Vi kom mitt under en student happening så det var rätt livat. Vi räknade ut att det är tio år kvar tills hon och J sitter sätter i väntan på studenten. 
 
(null)
 
(null)
 
Johanna ringde under tiden vi var i stan och var sugen på att ses på en AW, så jag plockade upp henne i stan och så åkte vi vidare heåt, hämtade J på kalaset, handlade och hämtade bikini för att se ta oss vidaremot delmål...AW. Efter ett tag anslöt även Jenny med sällskap. Vi badade på sena kvällen och för en badkruka som mig tog det ett tag innan det faktiskt var skönt i poolen, fick springa mig varm :) 
 
(null)
 
Jag och barnen hade även lite smakprovning, alla produkterna kommer ifrån Smakbox senaste box SOMMAR. Jag har sagt det förr, Smakbox är överlägset den bästa boxen, jag tycker att man plockar ur sak efter sak men ändå tar det inte slut i första taget. De här tre var alla med i senaste boxen. Serverat i små söta skålar från Gerbera
 
(null)
 
Cheez cruncherz, extra krispiga goda absolut som lite altan snacks, men det räcker nästan med en mindre påse som denna annars kan nog smaken bli lite för enformig för mig :) 
 
(null)
 
Lakrits karameller med med en insida av hallon, lakritsen försvinner ganska snabt och sen är det bara hallonsmak kvar. Goda!
 
(null)
 
Choklad går väl aldrig att misslyckas med va? 
Nej jag tror inte det, den här smakar verkligen jordgubb so utlovat men inget som tar över. Det jag gillar med lindts choklader är att man nöjer sig med ett par bitar och sen är man nöjd. 
 
(null)
 
För inte allt för länge sen var det en ekologisk läsk från Elya med, minns inte om det var äpple eller päron den här var med hallon. Jag gillar dem här skarp, väldigt läskande och god. Perfekt sommardricka. 
 
Jag slutar alltid tidigt på fredagar så hann med ett par timmars total lugn och ro i uterummet med tidning från Hus & Hem för att inspupa lite ny inspiration. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress