Sarianne

Powerwalk längs med havet
Jag hjärta havet! Det är sen innan en sanning men jag glömmer kort det mellan varven. Gårdagens powerwalk längst med havet var en fröjd, jag gick med ett leende på läpparna hela vägen, iallafall ända tillslag insåg att kag gått vilse :) 

(null)

Jag va först ner till poolen igår, tog med mig en av böckerna jag packat ner men slumrade till och vaknade när resten av gänget dundrade in. Vi hade en lektion i dykning då Julia ville lära sig. Tog ett par magplask och sen dök hon som en kung. 

(null)

(null)

Hatten från Panos älskar jag, ÄLSKAR! 
(null)

En annan sak jag gillar utomlands det är att gå i matbutiker. Kolla deras utbud och testa nytt! 
(null)
(null)

(null)

På kvällarna kör vi Uno, kort och lite mobiltid. 

Dagen idag blir det inga förändringar, poolen, vattenmelon som är sååå god här, en PW när det blir svalare och så eventuellt en lugn strandpromenad mot kvällen!




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress