Sarianne

Årets schlagerfest
 
 
Som tradition lyder, årets schlagerfest, februari varje år så lyder det: 
 
Nuuuu köööör vi! 
 
Känner ni igen den där pirrande känslan? 
 
Jag känner igen, den och jag älskar den det här med mellofest och att mellon rullar igång är e feeling som andas både glittter, vänner, förväntningar, tår som stampar i takt eller eller kroppen och en massa åsikter från höger och vänster. Den första deltävlingen brukar jag bjuda in till lite premiär schalger i samband med min födelsedag. 
 
I år höll jag något lägre profil än vanligt men ändå så det blev stämning. Jag började i god tid redan på dagen med att dekorera iordning allt och köpte hem plockmat och färdig med paljettklänning och allt redan två timmar innan alla skulle komma :) 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Årets officiella schlagerdrink skulle vi såklart prova, en notering till mig själv är att skaffa centiliter mått för att få lite mer exakthet i blandningen:) Xante, Fanta, tranbärsjuice bland annat ni hittar hela receptet här god måste jag säga! Gillar inte drinkar som smakar för starkt det här var en bra blandning sen blev det ju extra kul med drinkglas formade som discokulor. 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Käk, dryck, finaste vännerna, presenter och så mycket skratt. Det roligaste när man träffas så här är att alla bjuder på sig själv, historier högt som lågt och man bjuder på roliga missöden och låter andra skratta åt en. Jag gillar sånt! Tack älskade ni för att ni kom och firade mig!
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Du kan köpa ditt eget schlagersett med drinkglas och anant som gör den perfekta festen här
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress