Sarianne

Tappat rösten
Jag kände redan i torsdags att förkylningen slog till och sen dess har den bara blivit värre och värre. Ont i halsen och nu har jag varit utan röst sen i söndags. 

I lördags efter Sthlm var vi bjudna hem till Topplänts på kräftskiva, superkul kväll även om det kändes ibland som om jag mest satt och snörvlade. De bor en bit ut på landet så var en lagom promenad hem. Vaknade urtidigt på söndag och kände rätt snabbt att febern kickat in. 

(null)

Alltså är det vab av mig själv idag. Sovit mest hela dagen i sängen, i soffan och nu på kvällen skuttade jag och Charlie ut i uterummet. Det är så härligt när man hör regnet smattra mot taket och årstiden bjuder in till att tända ljus. 

Det blir en tidig kväll ikväll ska försöka hitta nån bra serie att slumra till! 
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress