Sarianne

Stockholm
Jag och tjejerna tog en spontan resa till Stockholm igår efter veckans minnesstund kände jag att jag behövde tänka på något annat och bara få skratta åt livet! 

Lets Go! 

(null)


(null)

(null)

Vi satt länge och bara tittade ut över utsikten, pratade, filosoferade och tog in intrycken. 

Har lovat mig själv att bli bättre på att uppskattade det jag har, för i slutändan så är det livet som ska levas och det jag mår bra av. Rensa ut negativ energi, folk som snackar bakom ens rygg, det kommer alltid fram och då står du där och skäms (hoppas jag). Saker i livet påminner en om att sluta jaga folk som  aldrig hör av sig tillbaka. Va omringad av de som vill dig väl, som inte stör sig på vem du är,  som stöttar en när man går igenom svåra perioder i livet. 

I och med det jag precis har gått igenom så öppnas ögonen upp och personer man inte haft närmsta relationen till kan visa mer omtanke än de kan räknat som sina närmsta! 

Idag blev det en massa shopping för att uppdatera sminkhyllan och garderoben, Jullan och jag blev trötta efter ett tag. En förkylning har tagit tag i mig så vi gick tillbaka till rummet och åt varsin kebabtallrik medan Elin träffade en kompis.

Resten av kvällen blev det häng i sängen, en lång dusch och sen somnade vi alla innan 22.

(null)

(null)

(null)


Förra helgen träffade jag Maria i Norrköping, en person som alltid ger energi, är man om hur man mår och som alltid ger skratt. Vi började med en planka (när åt man det senast?) och så fortsatte kvällen med drinkar på olika hak. En väldigt sponta kväll som slutade i gapskratt! 

(null)

(null)

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress