Sarianne

När livet återvänder
Ni vet den där känslan när livet återvänder efter en magsjuka, där befinner jag mig just nu, halleulja moment!
 
Den här våren och sommaren och även hösten för den delen har ajg så mycket att se fram emot redan, älskar att ha saker inbokade i kalendern.
Jag byter arbetsplats vid månadsskiftet. 
Jag ska iväg till Dalarna med ett gäng favoriter och fira midsommar hemma hos Jessica i hennes sommarhus (som för övrigt är större än mitt vanliga hus). Vi har några bortfall även den här gången men fler kommer än när vi firade jul hemma hos mig. Det här är en helg som jag verkligen ser fram emot. Jag är frukostansvarig inför eventet så ska börja spåna ihop vad jag ska ordna. Närproducerade ägg har jag redan klart! 
 
  (null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress