Sarianne

Arbetar
Igår fick vi fart...jobbade på som aldrig förr från 9-18.30. Vi hade en del projekt som skulle styras upp. Detta projekt resulterade i tre vänder med släpet till återvinningen, idag väntas ytterligare minst tre. Vi har köpt en ny såg som är helt gudomlig (om man jämför med den vi hade innan) så ett tag funderade jag på om jag bara sågade bort allt för att det var så kul. Men jag tror att alla besluten var genomtänkta, lät iallafall bli huset. Till och med grannen stack näsan öer häcken och frågade om vi skulle jämna hela tomten med marken :-)

Idag väntar nya projekt. Det ska fixas till bakom lekstugan, har svart vinbärsbuskar där nu som ingen äter så därför ska dem väck. Finns nån krusbärsbuske också som gömmer sig under en massa högt gräs. Däremot vet jag inte vad jag ska hitta på istället, bara gräs kanske?

Lekstugan ska målas en omgång till också!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress