Sarianne

Hunnit med massor

Klev upp ut sängen 6.30 imorse...relativit frivilligt...jag hade bestämt med Lina att vi skulle cykla till Mem imorse så 6.50 begav vi oss ut på en timme och 15 minuter cykling. Eftersom Julia var vaken så fick hon också åka med på en liten cykeltur....hon somnade rätt snabbt!

Hageby hann vi med en sväng också, jag kollade kläder till Elin men hittade inte så mycket, istället slutade det med en väska till mig. Lunchen serverades av max idag och efterdet åkte vi till safariparken. Vet inte vad det var med djuren idag, ett djur blockerade bilen (x antal minuter), en struts började picka på bilen framför oss fönster (själva gasade vi snabbt förbi den)



Djuren verkade även ha väldigt mycket förälskelse i luften just denna dag. Två giraffer stod och kramades och två lejon hade en speciell akt för sig!

Operation vägg i hall/sovrum har fortsatt också...Det rivs för fullt och imorgon blir det ett par vänder till returpunkten!

Hallen innan vi började...



Hallen....nuläget, paus över natten! (fortsättning följer imorgon).



Efter att jag ramlat ner från stegen x antal gånger samt ett sår på handen insåg jag att det var dags att lämna ifrån mig kofoten till familjens näst händige...

(så här långt har vi kommit på sovrumssidan)



Kvällen spenderades i vasaparken där Amy Diamond skulle spela, hade förväntat mig en max tre låtar men det var hela reportearen. Efteråt ville såklart Elin stå i autografkön. jag och Julia gick runt och roade oss under tiden. Vi hann lyssna på nått band som spelade nån form av hårdrock...verkade vara något för Julia hon stod och dansade som aldrig förr!

Har skrivit det förr men Amy verkar verkligen vara en toppentjej. Jordnära och ödmjuk. Elin stod i princip längst bak i kön och köade i säkert en timme efter autografen...trots att det varit hur många som helst innan så var hon lika glad och check. Otroligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress