Sarianne

Glitter till förbannelse
När vi va i London köpte Elin ett sett med glittertatueringar...jag insåg ju rätt snabbt att dessa skulle inbringa mitt liv med allt annat än glädje. MEN jag insåg inte hur mycket jag skulle komma att hata dessa glittertatueringar. Inte nog med att halva jag är prydd med glitter i former av hjärtan, ödlor och stjärnor så kommer det ut bajsglitter på andra familjemedlemmar.

Igår lämnade jag dessa små underverk jag har skapat i fem minuter, under denna tiden hanns det göra 358 tatueringar på vardera barn samt att Julls då naturligtvis skulle börja äta glittret. Idag när hon gjorde nummer två så var det glitter i det, väldigt fint i och för sig!

Stora tjejen fick dessutom för sig att borsta glitter över hela sin klänning för att hon behövde en finklänning. Allt detta på MINDRE än fem minuter! Måste nog börja sätta upp övervakningskamera!



Idag finns glitter över hela övervåningen som sakta men säkert börjar krya sig neråt...snart har hela vårt hem invaderats av denna lilla härliga barnleksak.

Cissi

Hellu! Allt bra med dig idag? =)

Mara

Lord, please let me have boys.

Andrea

Jag kör igång en frågestund i bloggen nu. Titta gärna in och ställ en fråga, skriver du med din bloggadress när du frågar blir du länkad när jag svarar :)



andreahansson.se/2010/august/fragestund.html



Ha en bra dag :)

Brittis

Hahahahahaha... Så det ska tom bajsas fint!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress