Sarianne

Testagram Maj
Har ni testat senaste boxen ifrån Testagram? Ni vet den där boxen som levererat en hel del godsaker hem till dig. Det är inte bara godsaker men ofta en hel del men även annan nyttigt och bra att ha i hemmet. Jag gillar nog mesta att testa det som är i ätväg har jag kommit fram till. 
 
 
En del av det vi testar blir det tonåringen som får vara smakexpert på då i inte är gluten en del av oss. Innan jag slutade med gluten hann jag med att testa belVitas frukostkex, finns det en 2.0 verion av det här kexen med hasselnötsfyllning. Låter gott och det är det enligt erkända smaklökar. Jag skulle nog ha svårt att äta just den här typen av smak till frukost. Kanske mellanmål på språng eller mer som fika. 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Nötcreme är barndom för mig, det kan man faktiskt få unna sig en mitt i veckan. 
 
(null)
 
Haribo gottemix 
 
(null)
 
(null)
 
 Jag gilalr den här mindre förpackningen med riskakor, lagom att packa med som mellanmål nu när J ofta går till stallet direkt efter skolan.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress