Sarianne

Upplyftande
Dagen har då verkligen inneburit ett ord för mig: UTTRÅKAD!
Julia fick feber igår kväll/ i natt så tempot har varit lågt här hemma idag. Dock hann jag med och skruva isär vår säng uppe och släpa ner allt. Tömma hela rummet där uppe gjorde jag med, nu återstår det bara att hitta en bra såg så jag kan börja det roliga, hur svårt kan det va :-)

Just nu ser det ut som kaos dock och lär så göra i ett par veckor skulle jag tro...

På kvällen har jag suttit med ena sommarkursen, kroppen och hjärnan säger eller snarare skriker NEEEEEJ...och motivationen hålls på den nivån att det till och med är jobbigt att plocka fram böckerna...nästa år ska jag välja sommarkurser med omsorg...i år vet jag inte hur det gick till...måste utan tvekan ha valt Sveriges tråkigaste kurs! Men men det är bara att rycka upp sig, IMORGON ska racet ske...ska göra klart två uppgifter och sen resterande i helgen...sen är jag klar med denna härlighet...och jag lär INTE sakna den!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress