Sarianne

Vi har checkat ut
Jag och de två donnorna i huset har checkat ut för helgen med fokuset på mys. Jag har varit sjuk så behövde något med extra myclet avkoppling så fick bli ute i skärgården. 

Blickfånget är vatten, den bästa avkopplingen för min del så himla rogivande. Trots att det blev en del åka de igår med fram och tillbaka till hästen, sen fram och tillbaka till kalas så känner jag mig smart som ny kände jag igår eftermiddag....fram tills jag blev trampad av en häst och nu inte kan böja på tån. 

Ingen är förvånad och egentligen inte jag heller men smärtan. Nu idag blir det åter till hästarna och sen ridskolan innan vi kan flytta hem igen och M:s grabbhelg officiellt är avslutad:) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress