Sarianne

Lite nytt, lite gammalt och lite vanligt
Kom hem vid 18.30 ikväll, Jullan var hos sin kompis och badade. Mannen lagade gräsklipparen och tonåringen tog en tupplur. Jag la mig 20 min i solosången och kopplade av! 

Därefter blev det fart med städning, dammsugning och planering inför resten av veckan. Imorgon ska jag va barnvakt så va och köpte lite frukt till imorgon, ska bara hitta en mysig plats att hålla till på också.

Så nu är det rent ett par dagar igen, om ens det! 

Jag och Jullan tog oss en skönhetskväll tillsammans innan det var dags för henne att sova. När vi var iväg till Dalarna hade Joi medsig  ett skönhetskit med ett för mig nytt märke Karin Herzog, jag gillar ju verkligen det med att testa nya skönhetsprodukter och blir alltid lika kul när jag hittar någon ny favorit. 

Den här blev det ett par steg med, först började vi med cleansingelen som ska sitta på en stund för att skapa värme innan man börjar stryka ut den. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter att vi använt den rengörande så var det appliceringen av scrubben som gällde utan att ta bort tvålen innan. Scruben var en riktigt Sarianne scrub med lite riv i, precis så som jag gillar. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter scruben var på och gett ansiktet en omgång så fick den sköljas ur och dags för fuktkräm. 

Nu har jag bara testat det här hudvårdsmärket en gång men jag brukar känna ganska direkt om det är något för mig. Jag gillar att den lämnar en känsla efter sig som passar min hud. All torrhet är som bortblåst och man känner sig alltid lite extra glowing efter en scrub tycker jag! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress