Sarianne

Ännu mer yoga fusion
Får ni möjlighet att åka på yogahelg gör det. Jag är inte världsvan yogare och känner mig ganska ofta som ett kylskåp när det är dags att nya position, bokstavligen men det är så skönt för både knopp och själ. Jag dansar alltid hemåt när resan är över. 

Sist i slutet på mars när jag var nere med Jenny så kände jag mig så lugn när vi åkte hem (och tro mig det var jag verkligen inte på vägen ner). Konceptet är enkelt och avskalat med goda middagar på kvällen där man får chansen att klä upp sig om man vill. I och mitt yrke där det är väldigt basic kläder dagligen utnyttjar jag gärna de tillfällen som ges. 

(null)

Den här resan blev även väldigt myclet spa, vi hade bokat in två behandlingar 50 minuters klassisk massage och 50 minuters ansiktsbehandling. Ska berätta mer om dom i ett annat inlägg. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

För mig är fortfarande yinyoga favoriten. Den tar med dig på en resa och under 90 minuter kände jag hur lugnet sköljde över mig. Jag hade svårare att koncentrera mig den hör gången och det var ganska ofta jag Dick skicka bort tankarna som kom. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress