Sarianne

Energin är åter på plats
Jag börjar känna av att energin är åter på gång tillbaka så idag har jag börjat små städa ur alla baciller i huset i huset. Bytt sängkläder, tagit en ordentlig dusch från topp till två skrubbat både ansikte och kropp. Vädret, insåg nu på kvällen att jag glömde stänga sovrumsfönstret så blir nog som att sova i en isvak där i natt. Nog för att jag gillar att sova kallt men inte minus grader :)
 
Julia börjar också gå mot bättringsvägen men har fortfarande fullt med blåsor i munnen. 
 
 
 
 
Den här eco scruben doftar ljuvligt, Grazette en ny favorit mest på grund av doften skulle jag säga. 
 
Det ska bli så skönt att kliva ut genom de här dörrarna på måndag och få komma ut och jobba, träffa folk och få in rutiner i vardagen igen. S.K.Ö.N.T! Har hunnit med en massa serier under sjukdomarna och har nog aldrig varit så utvilad i hela mitt liv som nu. 
 
Jag fick tips om en hel del serier via facebok men betämde mig för att börja titta på Younger från en början fattade jag nada, verkligen ingenting. Kändes som ett jättekonstig start på en serie men när jag kommit ur den värsta feberkoman så insåg jag att jag hade börjat kolla på säsong 3, det tog mig fyra avsnitt innan ja insåg det hela men nu har jag koll på läget, tittat i rätt ordning och får nog erkänna att den var rätt bra ändå! 
 
 
Nästa vecka har vi födelsedagsfirande igen den här gången för Elin som fyller 16. Ja ni läste rätt 16 vilket för de svårt för mig att fortsätta fylla 27 år efter år. Vi är redan klara med alla presenterna så ska bara ägna någon dag till att slå in dem. I veckan fick hon presenter ifrån morbror mfl som vi tjuvöppnade redan nu :)
 
 
 
Holiister doften luktar sååååå gott, jag har redan smyglånat den ett par gånger. 
 
Imorgon ska jag försätta att städa ut bacillerna och vädra ännu mer, nästa sjukdomsperiod välkomnar jag inte förrän tidigast om ett år. Vi har planer i helgen, mellomys i partyanda med lysande drinkar, karaoke och dans har Jullan bestämt. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress