Sarianne

Brunch på Eatery
(null)
 
För ett tag sedan fick jag en inbjudan till tjejbrunch på Eatery av bästa Sofie på en för mig helt ny restaurang Eatery vid Luma Park. Urmysigt, modern och luftigt. Stora avstånd mellan borden vilket är något jag uppskattar mycket då man kan sitta ifred. Det fanns även bord för det stora och det mindre sällskapet. 
 
(null)
 
Sofie och Jessica tjejerna bakom eventet 
 
Vilken tur att jag kunde den här gången då vi redan befann oss i Stockholm, ibland ska man ha lite tur med när folk lägger att lägga in sina events. Magnus körde mig imorse till Jessica och innan vi kom fram mellanlandade vi hos Diana och så körde vi en snabb resume om senaste nytt, vi hade behövs väldigt mycket mer tid kände jag direkt. 
 
(null)
 
(null)
 
Smoothies i alla dess smaker, fruktsallad, sallader, yoghurt, musli, mini hamburgare, äggröra, bacon, pannkakor, våfflor, sötpotatispomme (mumma!), croissanter, milkshakes och säkert mer därtill. Jag la inte minne till exakt allt då mina allergier begränsade vad jag kunde äta och inte. 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Ännu mer snack, om hår, bilköp, ungar, resor och kommande eventplaner.
 
(null)
 
(null)
 
Som vanligt när man har träffat Sofie så blir det tungt efteråt, jag hade tur den här gången att Magnus och barnen hämtade mig precis utanför. 
 
(null)
 
       (null)
 
Eftersom jag har en bit hem, ungefär 20 mil så roade jag mig med att packa upp påsarna och lådor direkt i bilen. En del slank ner direkt bland annat den här Hallon lokan som var en nyhet. God i all sin enkelhet me endast hallon som smaksätning. Nutriletten med blåbärssmak var även den väldigt god. De här två var två av produkterna (resten ser ni nedan) som låg i senaste Loddoboxen.
  (null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Julias bästa överraskning var en egen kexchoklad, glutenfri från Nick´s som var en av produkterna i goodiebagen Sofie hade ordnat till oss alla, en sån överraskning. Nu har jag ju jag godisuppehåll vääääldigt länge men jag har smakat den här kexchokladen innan och gillar den väldigt mycket.
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress