Sarianne

Sista från Spanien
Jag är så glad för att vi bestämde oss för att åka fyra veckor till Spanien, jag hade lätt kunn vara borta nån vecka till. Sista veckan fick vi besök av familjen Forså så ungarna hade att göra. J hade börjat bli lite smått uttråkad men fick ny energi. Vi alla skulle jag säga. 
 
Magnus fick en skafa i foten, så vi fick köpa en käpp till honom för att han skulle kunna ta sig framåt. Hemma sen visade det sig att han fått gikt. 
 
Det blev massor av pizzaluncher med vattenmelon ett oh annat glas med cava vid poolen och någon sangria slank ju ner med. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom hem från Spanien hade jag beställt kräftor ifrån Lina så de var tinade och klarade när vi kom hem. Slukade ett kilo själv och fick någon form av allergisk reaktion. 
 
 
 
Jag och M blev barnlediga ett par dagar då de åkte upp till mina föräldrar. Fick en överraskning av en vän och senare på kvällen hade vi gott att äta och mumsa och så blev vi bjudna på ett bad också. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress