Sarianne

Mors dagen!
Skrivet av sarianne 31 maj 2009 klockan 04:49

Kl är 4.45, har lite svårt att somna om efter att Julia vaknade...men nu börjar det svida lite i ögonen känner jag:-)

Idag är det morsdag eller morsdagen som Elin säger. Hon har frågat hela veckan om jag är nervös inför morsdagen...hon har gett mig stränga order om att jag måste sova längre än henne...kan dock bli svårt eftersom hon är en riktig sjusovare...men det gick bra att låtsassova sen om hon inte skulle hinna vakna innan mig.

Innan hon gick och la sig kontrollerade hon vilket bröd jag tyckte mest om och vilket pålägg som var min favorit...hon var väldigt hemlighets full men har en liten känsla av att det vankas frukost på sängen alá Elin, söt! Hon har avslöjat att hon planerat något vi får se vad det kan vara...så nu är det iallafall dags att hoppa tillbaka i sängen och låtsassova hihi!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress