Sarianne

Testagram April 2018
 
Så kom då månadens suprise april månads Testagram en del favoriter och så nya spännande produkter att testa. 
Jag har bland annat spanat in den nya Festisen med päron och popcorn men inte tagit mig för att köpa den. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den, lite mystisk smak men ändå intressant. Tror det krävs ett test till innan jag kan besluta mig för om det är en sommarhit eller sommarfail. 
 
(null)
 
(null)
 
Nötcreme finns ju med sen urminnernas tid och är en sån där produkt som man kan lite på. Sen är jag väldigt förtjust i Knorrs Pasta Carbonara som du häller på med hett vatten, väntar fem minuter och sen är den klar för att servas. Det är nog inget för mina smaklökar men jag gillar den här typen av snabba genvägar. Jag vet att när jag inte är hemma så ställer sig inte direkt tonåringen och lagar någon mat från grunden men en pasta carbonara ordnar hon lätt och även om det inte är hemlagat så är det iallafall mat. 
 
(null)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress