Sarianne

Nu snackar vi ren och fräsch
Söndag är min heliga dag var det gäller att stänga in sig i badrummet och ta en lång dusch, ganska ofta provar jag någon ny produkt. Det händer mer än ofta att jag får nya favoriter det kan jag säga. Igår så fanns det inget som hette tid i badrummet utan istället tid i sängen, tror jag somnade strax efter halv nio. Helt slut. Även om helgen var lugn så var vi vakna väldigt länge och i lördags slöt sig inte min ögon förrän efter 3 och öppnades strax efter sju. 
 
Så värt såklart men med stigande ålder märker man att det tar ett tag att återhämta sig! Hela gänget, alla individer med sina egenheter, den ena konstigare än den andra men samtidigt konstighetersa som gör dem så underbara. Man kan verkligen vara sig själv i det här gänget. Skratta så man vaknar av träningsvärk eller gråta om man nu skulle vilja gör det, finns alltid någon som ser en och som finns där. 
 
 
Idag har jag kört heldag med föreläsning så det kändes rätt gött att hoppa in i duschen och köra söndagstvagningen idag istället. Hade lite nya produkter att testa efter att vi blev bortskämda i helgen. 
 
 
 
Jag har testat sockerskrubben från Rapsodine innan och det är en favorit. Jag gillar när scrubb river lite och det gör den här perfekt nu inför sommaren att skala av sig ett par lager så brännan sitter på hela sommaren sen. Dagkrämen var ny för mig. Jag gillar att hudvård som går i samma serie dagkräm, nattkräm, ögonkräm osv så snälla mamman skänkte denna vidare till tonåringen som blev glad :) Testade den lite snabbt innan och den håller vad den säger dagkräm, jag brukar kännas väldigt torr efter en lång dusch och de råder denna bot på. 
 
Även Jullan fick köra "Julia testar" innan läggdags med en ny tandborsta från Sunstare Gum. Sånt här kan jag gå igång på, smarta barnprodukter. Under tandborsten finns det en knapp som du trycker på och då börjar tandborsten att blinka och håller sig blinkades i en minut, under den minuten borstar du övervåningen. När tandborsten slutar blinka vet man att det är dags för nedervåningen och då klickar man igång blinkningarna igen. 
 
Det är är så smart, vilken unge gillar inte det här liksom, min är ändå tio år och borstade nog tänderna mer flitigt än vad hon gjort under hela sitt tioåriga liv. Tummen upp flera gånger om säger jag!
 
 
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress