Sarianne

När man bara ska vara borta en natt
Jag gillar det här med lite miniweekends om det så endast är för en natt, himla mysigt. Vi kör ofta en hotellövernatting i Norrköping som bara ligger 20 minuter med bil hemifrån, tycker inte att man behöver åka längre varje gång. Oftast åker vi direkt efter jobbet och möts upp på hotellet, det här med att packa lätt är en konst som jag har lärt mig, inte snabbt men det går framåt. 
 
Eftersom jag på olika events har förmånen att få ta del av del produkter, ofta i mindre förpackningar så passar dessa perfekt att ta med sig när man bara ska iväg någon natt. Min hud är fortfarande riktigt torr efter Gran Canaria tidigare i vår så att smörja in sig på kvällen har blivit en daglig kvällsrutin. 
 
Man ser en stor skillnad i antalet naturliga produkter som ökat under åren, känns som ett bra alternativ att smörja in oss med. Den här bodylotion kommer ifrån Cosmopharma
 
Jag har också en tradition att jag alltid har med mig någon ny produkt som jag testar något inom skönhet och sen låser jag in mig på toaletten och går loss. Den här gången hade jag med mig nya sminkprodukter även dem ifrån Cosmopharma. De har kommit ut med en ny mineral serie som jag fått nöjet att testa, en vegansk mineralfoundation. Jag testade den i färgen Cherish. 
 
 
 
Två ögonskuggor i färgen gold och Stardust har jag trixat och fixat med också, jag har mest vana av att använda "fast" ögonskugga inte denna "lösa" men fick snits på det med till slut :)
 
 
Jag har bara använd mineral foundations sista åren, tycker att det känns mycket luftigare och inte allt så "kletigt". Jag trivs verkligen med den här typen. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress