Sarianne

Kallt men så underbart
Nog för att senaste dagarna har bjudit på väldigt kallt väder men jag föredrar snö framför grå och trist asfalt under vintermånaderna. Men der gäller ju att klä sig, ordentligt! 
 
Efter förra årets vurpa där det slutade med att jag fick en fraktur i handleden och gips i sex veckor så använder jag broddar dagligen. Speciellt när jag går ut och powerwalkar annars glider jag som Bambi på hal is. 
 
 
I och med att vi varit på isen och fiskat en del så använder jag dem även i den kombinationen. Förra årets Pimpel SM i Skellefteå bjöd på glansis och det var mellanåt väldigt svårt att ta sig fram trots att jag hade broddar av ett annat märke då, de ramlade av och gav inte något särskilt bra grepp. Dessa broddar är väldigt bra måste jag säga. Man får ta i något när man sätter på dem men sen sitter dem som en smäck är däremot väldigt lätta att ta av istället. 
 
 
 
 
 
 
Mössan som jag fick av Miss Joi har Julia lagt beslag på, fick den i samband med vår julevent i november. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress