Sarianne

Nu har vi kommit igång med träningen
Skolavslutningen är här vilket ibland kan innebära lite mindre rörelse än vanligt, iallafall bland de äldra barnen så nu har vi infört familjeträning där alla deltar, det går framåt så att säga. Imorse var jag dock iväg på ett helt eget pass med Jenny och vi körde på rätt bra tycker jag. Tror armarna framförallt kommer att kännas av imorgon. 
 
Gött!
 
Tänkte åka ner ikväll igen men bara på ett litet myspass och så bastu och avkoppling, är också en form av träning fast för själen. Detn är viktig, kan känna av det så här precis innan semestern, att hjäran kan behöva vila lite. Jag har börjat förbereda packningen till Spanien genom att lägga en del av det jag vill ha med mig i en låda och böcker är en sån sak som jag har börjat se över. Jag läser nästan alltid bara på semestern, en sån där sak jag tänker att jag borde ta tag i men det blir inte av. 
 
Vattenflaskorna till tripp, trapp, trull med kylskåpskallt vatten, bästa efter ett träningspass. 
 
Igår körde vi som resten av svenska befolkningen sittning i soffan framför fotbollen, det var ruskigt spännande länge. Inte så mycket att snacka om egentligen, Tyskland var klart bäst men kul att Sverige hängde på så pass länge och så surt med ett mål på övertid. Jag laddade med cola och lite plock innan jag gick över till Jenny och peppade, Där funkade dock inte tv:n så blev att knalla hem igen och slänga oss i soffan här. Trötthet slog till men vi hann få till lite kvällstid efter att barnen somnat iallafall. 
 
 
Inför resan till Spanien ar jag bland annat packat ner de här böckerna från Hoi
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress