Sarianne

Första gången jag provar iste
Solade i fem minuter igår men kläderna på innan jag storkade och gick in och sökte skydd :) 
Jag och sola är inte riktigt en bra kombo OM det inte finns vatten i närheten då kan jag ligga en hel dag utan några som helst problem. 
 
(null)
 
Jag provkörde mina nya solisar som jag fick som en present efter Dalarna. De är en ny stil mot dem jag alltid har, kul och testa lite nytt. 
 
Magnus och Jullan åkte iväg och köpte en ny stidsmatta som de monterade ihop med svärfar i gassande sol, efteråt var det rätt gott med iskall iste. Första gången jag testade det, det var gott, testade detta egna med te ifrån Four O'Clock som är både ekologisk och Fairtrade certifierande. Iste för de vyxna och jordgubbsfestis för den lille att svalka av sig med i värmen. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Provade också den här färdiga istet med smak av persika som var riktigt gott, sett att de har med citronsmak också som känns som att den kommer att passa mig. Passade även på att testa Drottningskakorna som fanns med i Sommarboxen från Smakbox.
(null)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress