Sarianne

Att organisera
Innan vi åkte på semester hade jag två dagars semester, jag brukar alltid vika någon dag till att styra upp hemmet. Rensa lådor, garderober och organisera. I år var det dags för kylskåpet och vår mini matkällare att få sig lite kärlek. 

Utöver ett hejdundrandes bra musikval så brukar den här tiden vara lite av mystid. Jag roar mig i flera timmar med att putsa och feja, titta på bäst före datum och tillslut ställa ordning allt igen. 
Jag valde lådor i tre olika storlekar, till varje låda är det ett lock till så man kan stapla dem på varandra.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag gillar att varje sak har sin ordning, man vet vart man hittar allt, så skönt! Lådorna kommer härifrån
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress