Sarianne

Fyrbent vän
 
Charlie vår lilla pälsboll börjar närma sig en ålder av 2,5 hur många hundår det innebär får ni räkna ut själva men nu börjar han bli en riktig gosegris. Gosegris har han väl egenligen alltid varit men kanske snarare är livligheten som har miskat. Igår låg vi i soffan läääänge nära nära och idag är det sängen som är dagens plats. 
 
Gosegrisen alltså! 
 
 
Igår skickade jag mer M till affären för att handla en av mina favoriträtter som jag ofta äter när jag är just sjuk. Mimosasallad med skinka, det räckte även till lunchen. Minns att när vi fick det här i skolan för många år sen så var jag en av få som tyckte om skolmaten just den dagen. Idag testar jag även Nocco med smaken Caribbean, alldeles för söt för min smak men huvudsyftet för mig närjag tar en Nocco är för att bli pigg och det levererar den alltid. 
 
Efter lunchen blev det sängläge igen, jag har bestämt mig för att vara frisk nog att kunna jobba på torsdag. Återstår att se men som det känns nu så börjar det gå åt rätt håll, äntligen! Det är ryggläge med Designated survivor resten någon timme nu tills barnen kommer hem. Säsong 2 avsnitt 7 har jag hunnit till, fördelen med att titta på dagen är att jag inte somnar. Jag kan vara en av Sveriges mest lättsövda personer så kvällstid är inget att rekommendera för min del. 
 
 
 
 
Bondebönorna från Exotic Snacks fick jag även i helgens goodiebag a better choice står det på förpackningen. Jag hade önskat lite mer salt på dem då hade de varit ett riktigt gott alternativ för mig men saltet är ju individuellt så gillar du inte saltig smak så tror jag dessa skulle kunna falla dig i smaken. Sen då....aloe veran med passionssmak som jag faktiskt har tänkt på flera gånger sen jag fick den. Hur var den?
 
Trummvirvel... 
 
Jag drack den orginalversionen för flera år sen och hade lite svårt för det här med klumparna men jag gillar den här, tydlig smak av passion, my favorite och klumparna känns inte konstiga alls med den här smaken. Man blir ju mätt snabbt så att klämma en hel flaska är inget alternativ för mig. Svalkande god, fräsch och schysst smak, jag är nöjd!
 
 
Morgondagen har jag vikt åt en ny pocket, Rosengädda nästa, så recension kommer på den framöver. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress