Sarianne

IKEA

Imorse begav vi oss till Ikea, hade endast en stekpanna och värmeljus i tanken när jag for dit..och lyckades faktiskt hålla mig till det...blev dock en liten skål och batterier också, men det var så lite så det räknas väl inte? :-)

Kollade på tallrikar och hittade två stycken med turkosa toner som jag gillade, men avvaktar innan jag bestämt mig...så istället blev det en turkos skål...köpte en och ska se om jag gillar dom innan jag köper flera...mycket moget tänkt! Elin gick omkring och prövade en massa sängar och hittade två stycken som hon gillade...



Det tar rätt lång tid att komma igenom ikea, på grund av dessa barnstationer de har placerat runt hela varuhuset.

Annars funderar vi på att byta rum...de vuxna +Julia flyttar upp på övervåningen medan Elin får flytta ner. Tror det kan bli bra...vi tar en prövoperiod iallafall och testar INNAN vi mlar om och fixar...så snart får jag en snygg fondvägg med prinsesstapeter, kan det bli bättre :-)

Längtar till skattepengarna kommer också, då blir det en ny trapp, mycket trevligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress