Sarianne

KNAK!
Senaste dagarna har verkligen ordet knak fått sig en ny innebörd. Igår sa det knak i elins pekfinger och vi fick åka in till sjukhuset och röntga där konstaterade dem en liten fraktur, dock så räckte det med att hon ska gå tejpad i två veckor!

Idag har jag varit hos naprapaten och försökt få bukt på min rygg, där sa det verkligen KNAAAAAK! Fick testa på akupunktur också, ska tillbaka på måndag igen...hoppas verkligen att han kan bota mig!

Senaste projektet, puts veck med detta träd!



Suneeta & hunden Chanel

Fina bilder i din header!!!

camilla

uh, går hos kotknäckaren en gång i månaden. min rygg blev helpaj efter en snowboardolycka... vidrigt när man har ont i ryggen, för den används hela tiden! :( hoppas han kan fixa dig!



rösta på min sommarbild! skulle va supergulligt!



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=6024

P A U U L I I N A [fotoblogg]

Åh vad fin blogg!

Allt bra? :D



KRAM

Cissi

fin blogg! :)

MalinKalin

Inte kul när det knakar och brakar överallt :P

Anonym

gud vilka söta ungar på headern, är det dina ? :D

Maja

oj, stackarn..

Anonym

Hej, gillar din blogg ska vi följa varandra på blogglovin?

Anonym



Hej!

Fin blogg du har:D

Allt bra??

Rebecca

kikar in :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress