Sarianne

Fortsätter att leka händig
Idag vann jag äntligen kampen mellan mig och sågspånen. Jag är klar, eller iallafall hoppas jag det, väntar in arbetsledarens godkännande.



Efter detta tog jag mig an projekt nummer två... Sovrumsväggen måste flyttas in ca 30 cm för att trappan ska få plats....det är en garderobsvägg där som jag har roat mig att slå sönder, eller börjat iallafall. Kofot och jag är ingen bra kombination såg mitt liv passera ett antal gånger idag, men övning ger färdighet!


Snart ett minne blott!



Insåg idag att jag måste komma på hur den framtida förvaringen ska få se ut...där vi har kläderna ryker ju nu och ingen annanstans har vi heller. Just nu har jag 3 trådbackar som står på varandra, var lite kämpigt när man ville ha det översta.


Nu ska vi in till stan för att se dag 2 med fyverkerier!
mormor

LITE AVIS, skulle vilja oxå ha en plan för nåt, kanske bastu i stäket, eller badtunna hos er ?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress