Sarianne

Bara regn en stund till
Hämtade ut mitt paket med de nya gummistövlarna idag, tog mig ändå tills idag efter skolan innan jag vågade mig på att pröva dem. Eftersom min storlek var för liten så köpte jag en mindre storlek men de satt som gjutet, perfekta...som skapta för mig. Sitter just nu att regnet ska fortsätta ösa ner så jag får en anledning till att ta en premiärtur i de nya stövlarna!



Appropå premiär så hade jag även premiär till skolan idag, träffade den nya gruppen och fick ett bra intryck så ska nog bli ett roligt år det här (trots brist på motivation).

Imorse vaknade jag, av väckarklockan, 5:30...hade beställe en löpdate med mig själv...gick bra. En halvtimme blev det eftersom jag började kl 8...inte för att jag lär ha sprungit längre annars.


Tjejernas förberedelse inför skolan igår, glittertatueringar var morgonens viktigaste punkt!



Ikeakatalogen har dimpt ner i brevlådan också så ni lär inte se mer av mig ikväll .-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress